SEO 2012 – kas naujo?

 

“Rich Snippets” tai nauja galimybė svetainių savininkams, nurodyti paieškos varikliams svetainėje esančio turinio sąvybes.

 

Pavyzdžiui galima nurodyti straipsnio autoriaus varda, pavardę, nuotrauką,

 

 

arba produkto kainą, įvertinimą ir t.t.

 

 

 

Žiūrėkite (anglų k.) :

http://www.seokursai.lt/video/k-6

 

Lietuvių kalba yra prezentacija  (ačiū Addvisors):

http://www.slideshare.net/Addvisors/rich-snippets-prezentacija-11266025

 

HTML sintaksė kaip naudoti čia - http://www.schema.org

 

Kodėl “Rich Snippets” verta naudoti? Anot Google,  tai padeda vartotojams greičiau susiorientuoti, kuris iš pateiktų rezultatų jam yra aktualiausias. Taigi Google vartotojai greičiau suranda, tai ko ieškoję, o svetainių savininkai, naudojantys  “Rich Snippets” – gauną naują progą išsiskirti. “Rich Snippets” padidina paspaudimų / parodymų santykį paieškos puslapiuose, o tai naudinga, nes:

 

a)      daugiau naršančiųjų užeina į  svetainę;

b)      šią tendenciją įvertina Google ir aukščiau rodo rezultatų puslapiuose. 

 

 

paruošė Mindaugas Grigaitis

Lankytojų komentarai (0)
Parašyk komentarą